prezesiczek
prezesiczek
|
|
| Punkty: | 133.259 |
| Ranking: | 536 |
| Pokonani przeciwnicy: |
2.242.437 (482.)
|
| Plemię: |
Twardo
|
| Wioski (13) |
Współrzędne |
P. |
|
|
460|432 |
10.904 |
|
|
461|432 |
10.872 |
|
|
455|430 |
10.872 |
|
|
457|431 |
10.872 |
|
|
409|409 |
10.872 |
|
|
408|409 |
10.378 |
|
|
407|409 |
10.237 |
|
|
409|408 |
10.223 |
|
|
409|407 |
10.237 |
|
|
410|410 |
10.315 |
|
|
459|431 |
10.237 |
|
|
352|308 |
9.016 |
|
|
344|297 |
8.224 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Arkadia 7 z plemieniem SKANER + SHED + SEMPER + PZ.
Odznaczenia bojowe
Pogromca szlachty (Złoto - Poziom 4)
Pokonaj 500 szlachciców w bitwie.
Samobój (Złoto - Poziom 4)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 10.000 jednostek.
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)
Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Ofiara
Zostań podbity w ciągu tygodnia po skończeniu się Twojej ochrony początkowej.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Szczęściarz
Przejmij wioskę obniżając jej poparcie dokładnie do wartości 0.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Architekt (Srebro - Poziom 3)
Zbuduj lub rozbuduj 5.000 budynków!
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Krezus (Srebro - Poziom 3)
Wybij 5.000 złotych monet.
Król punktów (Srebro - Poziom 3)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Zbieracz (Srebro - Poziom 3)
Zbierz łącznie 10.000.000 surowców.
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 12)
Graj w Plemiona przez 12 lat.
Bitwa o wieżę: Lodowa ściana!
Bądź liderem w rankingu obrony w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 1 bestię w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Morza Fortuny: Odkrywca (Złoto - Poziom 4)
Odkrycie 40 regionów.
Morza Fortuny: Wielkie odkrycie (Brąz - Poziom 2)
Odkryj 2 różne wyspy.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)
Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Srebro - Poziom 3)
Wytwórz 30 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 20 unikalnych przepisów.
Strateg (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wykonanie 10 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|