Szaman 007
|
|
Punkty: | 66.200 |
Ranking: | 837 |
Pokonani przeciwnicy: |
75.833 (1492.)
|
Plemię: |
SA*
|
Wioski (9) |
Współrzędne |
P. |
|
655|495 |
12.251 |
|
655|496 |
11.927 |
|
652|492 |
11.305 |
|
657|494 |
10.276 |
|
683|492 |
8.555 |
|
686|496 |
5.512 |
|
694|491 |
4.322 |
|
700|500 |
1.251 |
|
708|492 |
801 |
|
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Ofiara
Zostań podbity w ciągu tygodnia po skończeniu się Twojej ochrony początkowej.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)
Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Złoto - Poziom 4)
Znajdź 12 unikalnych manuskryptów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zdobywca kontynentu (Brąz - Poziom 2)
Dostań się do czołowej 30 kontynentu!
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Odznaczenia inne
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Myśliwy (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 1 bestię w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Odznaczenia na innych światach
|