Mapa Ranking

Kubuś Pogromca

Kubuś Pogromca
Punkty:40.317
Ranking:868
Pokonani przeciwnicy: 1.273.416 (617.)
Plemię: Xdd


Wioski (6) Współrzędne P.
=2=
543|604 3.938
=3=
543|603 4.334
018
542|617 5.949
Wioska barbarzyńska
549|602 7.559
Wioska D06
549|606 8.275
Wioska Kubuś Pogromca
547|601 10.262
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Świat 145 z plemieniem FORZA - JUTRO.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Arkadia 8 z plemieniem Architekci Końca Arkadii.

Zwycięskie plemię

Zwycięstwo na Arkadia 10 z plemieniem Architekci Końca Arkadii.

 
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.


Rabuś (Srebro - Poziom 3)

Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.


Grabieżca (Brąz - Poziom 2)

Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.


Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)

Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.


Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)

Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.


Samobój (Brąz - Poziom 2)

Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.


Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.


Hetman (Drewno - Poziom 1)

Zaatakuj 10 innych graczy.


Pechowiec

Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.


Podbój (Drewno - Poziom 1)

Podbij łącznie 5 wiosek.


Podbój samego siebie

Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.


Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)

Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.


Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)

Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.


 
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)

Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.


Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)

Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.


 
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)

Wymień towary na rynku 1.000 razy.


Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)

Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.


Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.


Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)

Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!


Architekt (Brąz - Poziom 2)

Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!


Król punktów (Brąz - Poziom 2)

Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.


Poza czasem (Brąz - Poziom 2)

Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!


Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)

Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.


Zbieracz (Brąz - Poziom 2)

Zbierz łącznie 10.000 surowców.


Kompania braci (Drewno - Poziom 1)

Posiadaj 2 rycerzy.


Krezus (Drewno - Poziom 1)

Wybij 50 złotych monet.


Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)

Wykonaj 40 zadań!


Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 1.000 świata.


Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)

Dostań się do czołowej 100 kontynentu!


 
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)

Graj w Plemiona przez 11 lat.


Bitwa o barykady: Masz już go?

Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.


Bitwa o barykady: Detektyw (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 75% przeszkód.


Bitwa o barykady: Drapieżnik (Srebro - Poziom 3)

Pokonaj 100.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.


Bitwa o wieżę: Lodowa ściana!

Bądź liderem w rankingu obrony w momencie zakończenia bitwy.


Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)

Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.


Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe

Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.


Góra Bestii: Wyposażenie bohatera

Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.


Góra Bestii: Myśliwy (Drewno - Poziom 1)

Pokonaj 1 bestię w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.


Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)

Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.


Oblężenie zamku: Na linii frontu!

Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!

Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.


Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)

Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.


Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)

Wytwórz 40 przedmiotów.


Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)

Znajdź 30 unikalnych przepisów.


Strateg (Srebro - Poziom 3)

Przyznawane za wykonanie 20 podwójnych zmian.


Mistrz kart (Brąz - Poziom 2)

Przyznawane za wygranie 40 rund.


Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)

Zakręć kołem 5 razy.


Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)

Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.


Morza Fortuny: Odkrywca (Drewno - Poziom 1)

Odkrycie 10 regionów.


 
Odznaczenia na innych światach
Świat 178

Arkadia 8

Świat 154

Świat 162

Świat 170

Świat 158

Świat 101

Świat 104

Świat 106

Świat 112

Świat 113

Świat 119

Świat 121

Świat 122

Świat 125

Świat 139

Świat 140

Świat 153

Świat 155

Świat 157

Świat 159

Świat 161

Świat 165

Świat 167

Świat 168

Świat 169

Świat 171

Świat 172

Świat 173

Świat 174

Świat 175

Świat 179

Świat 181

Świat 182

Świat 183

Świat 185

Świat 187

Świat 189

Świat 191

Świat 193

Świat 195

Świat 198

Świat 200

Świat 201

Świat 203

Świat 205

Świat 207

Świat 209

Świat 211

Świat 214

Świat 217

Świat 219

Świat 221

Świat 85

Special 28

Arkadia 10

Arkadia 12

Arkadia 5

Arkadia 7

Arkadia 9

Świat 156

Świat 163

Świat 166

Świat 194

Świat 197

Special 29

Świat 164

Świat 177

Świat 199

Świat 213

Świat 222

Świat 223