Kubuś Pogromca
Kubuś Pogromca
|
|
| Punkty: | 40.317 |
| Ranking: | 868 |
| Pokonani przeciwnicy: |
1.273.416 (617.)
|
| Plemię: |
Xdd
|
| Wioski (6) |
Współrzędne |
P. |
|
|
543|604 |
3.938 |
|
|
543|603 |
4.334 |
|
|
542|617 |
5.949 |
|
|
549|602 |
7.559 |
|
|
549|606 |
8.275 |
|
|
547|601 |
10.262 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 145 z plemieniem FORZA - JUTRO.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Arkadia 8 z plemieniem Architekci Końca Arkadii.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Arkadia 10 z plemieniem Architekci Końca Arkadii.
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj łącznie 1.000.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Niszczyciel murów (Brąz - Poziom 2)
Zniszcz taranami 250 poziomów murów obronnych.
Pogromca szlachty (Brąz - Poziom 2)
Pokonaj 25 szlachciców w bitwie.
Samobój (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 100 jednostek.
Człowiek demolka (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz 25 poziomów budynków za pomocą katapult.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)
Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)
Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.
Towarzysz broni (Srebro - Poziom 3)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 180 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Poziom rycerza (Złoto - Poziom 4)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 30.
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Mistrz rekrutacji (Srebro - Poziom 3)
Zrekrutuj łącznie 50.000 jednostek!
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 11)
Graj w Plemiona przez 11 lat.
Bitwa o barykady: Masz już go?
Bądź liderem dziennego rankingu na koniec dnia wydarzenia.
Bitwa o barykady: Detektyw (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 75% przeszkód.
Bitwa o barykady: Drapieżnik (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 100.000 jednostek wroga w Bitwie o barykady.
Bitwa o wieżę: Lodowa ściana!
Bądź liderem w rankingu obrony w momencie zakończenia bitwy.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj 1 bestię w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Złoto - Poziom 4)
Zdobądź 15.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 30 unikalnych przepisów.
Strateg (Srebro - Poziom 3)
Przyznawane za wykonanie 20 podwójnych zmian.
Mistrz kart (Brąz - Poziom 2)
Przyznawane za wygranie 40 rund.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Morza Fortuny: Odkrywca (Drewno - Poziom 1)
Odkrycie 10 regionów.
Odznaczenia na innych światach
|
|