jan niezwyciężony
|
|
Punkty: | 49.285 |
Ranking: | 976 |
Pokonani przeciwnicy: |
86.469 (1424.)
|
Plemię: |
Zulu
|
Wioski (4) |
Współrzędne |
P. |
|
517|489 |
12.154 |
|
518|482 |
12.154 |
|
520|480 |
12.166 |
|
517|486 |
12.811 |
|
Odznaczenia bojowe
Samobój (Srebro - Poziom 3)
Zaatakuj samego siebie i strać w jednej bitwie ponad 1.000 jednostek.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Pechowiec
Dokonaj ataku na wioskę, po którym jej poparcie spadnie dokładnie do wartości +1.
Podbój samego siebie
Podbij samego siebie, aby pokazać kto tu jest szefem.
Pogromca szlachty (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj szlachcica w bitwie.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Śmierć bohatera (Drewno - Poziom 1)
Podczas wspierania innych wiosek strać 1.000 swoich jednostek.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)
Graj w Plemiona przez 15 lat.
Bitwa o wieżę: Zdobywca świata (Złoto - Poziom 4)
Pomóż swojej grupie zająć 25 sektory w Bitwie o wieżę.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Góra Bestii: Wyposażenie bohatera
Ubierz swojego bohatera we wszystkie elementy ekwipunku.
Góra Bestii: Myśliwy (Srebro - Poziom 3)
Pokonaj 3 bestie w wydarzeniu Bestia z Czarnej Góry.
Mistrz kart (Drewno - Poziom 1)
Przyznawane za wygranie 20 rund.
Odznaczenia na innych światach
|