czmiel2
|
|
Punkty: | 15.024 |
Ranking: | 1701 |
Pokonani przeciwnicy: |
2.339 (2957.)
|
Plemię: |
+KARA+
|
Wioski (9) |
Współrzędne |
P. |
|
590|678 |
10.908 |
|
591|679 |
1.057 |
|
589|679 |
483 |
|
589|678 |
241 |
|
589|677 |
190 |
|
591|680 |
230 |
|
594|675 |
1.222 |
|
591|678 |
517 |
|
592|677 |
176 |
|
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Odznaczenia rozwoju
Poziom rycerza (Srebro - Poziom 3)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 20.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Uzdolniony student (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 50.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 16)
Graj w Plemiona przez 16 lat.
Czarodziejskie Plemiona: Eksperymenty kapeluszowe
Uzyskanie tajemniczego kapelusza od Czarodzieja lub innego gracza.
Odznaczenia na innych światach
|